tisdag 27 augusti 2013

Bilder från "nya" pysselrummet

 
Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag
ska ha all förvaring. Men i det stora
hela är jag nöjd. Hyllorna är Expedit och
så har jag köpt tavellister. I backarna
har jag mönstrat papper och i plastlådorna
är det blommor sorterade i färg.
I pärmarna har jag stämplar
 
 
 Detta är den ena sidan av rummet,
den andra är jag inte klar med ännu.
Den ena stolen har inte heller hunnit
få någon vit färg.
 
 
Bordet är mitt gamla matbord som jag har målat vitt.
 
 
Bestick ställ och snurr platta, också inköpta på Ikea 
och som blivit vitmålade.
Nu är det bara att snurra när jag behöver ett verktyg.
Den lilla ängeln har jag haft sedan jag var
barn så den får vara med och hålla ett öga på
vad jag gör för någonting.
 
 
Jag sitter så att jag har ljus från fönstret.
Däremot kan jag inte titta ut. Jag har satt upp
skyddsplast då jag har en trafikerad gata utanför.
Det ger inte någon inspiration att titta på den.
 
Pyssla vidare
 
AnnaCL
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar