onsdag 19 juni 2013

Nya stämplar, papper och blommor

 
Nya stämplar.
De 2 längst ner till höger är fr Panduro.
De andra fr Whimsy Stamps.
 Ska bli roligt att färglägga dessa.
 
 
 Beställde lite smått och gott fr Pysseltagen.
Deras "Grattis" dies kommer att bli en ny favorit.
Tänkte även testa ett nytt lim. Gillar ju inte blöt lim
men man kan ju ändra sig om man använder det.
 
 
Lite papper blev det också.
 Jag gillar egentligen att "stryka"
och känna på papperen när jag handlar.
 
 
Och så blommor fr Wild Orchid Craft.
Jag har köpt en del andra färger som jag i vanliga
fall inte brukar använda mig av.
Deras blommor är sååå fina. Och inte dyra.
Är man några stycken som beställer därifrån
så blir det låg frakt kostnad. Men denna gången
beställde jag själv.
 
Idag ser ut att bli en pysseldag. Solen har gått i moln och det
är ingen värme ute. Hoppas att det vänder innan midsommarafton
 
 Pyssla vidare
 
Anna CL
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar